Posted on

thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama gibi terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan içtimai ağlara ve dizyüzeyü bilgisayarlar, tabletler, rahatıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca faaliyet ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı tutulmak karınin en yaygın kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının inceliklı açıklamalarını zirda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en turfa ve en hayır bilinen sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli jüpiter yolculuğu değinti noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak karınin sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni alırsınız. E-posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter mirarı hikayeleri, örnek fenomen incelemelerine bağlanaklar ve fen özetler ya da iş özetleri üzerine marifet karınerebilir. E-postalarınızın vakit kaybetmeden silinmek namına açılmasını ve okunmasını elde etmek karınin şayan takdim etmek ciddi önem taşır. Kişiye özel karınerik ve ilgi çekici teklifler iştirakı bırakmak konusunda çok çalışmae yarar. E-posta ile pazarlama hem sanat hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız cazip ve ilgi çekici olmalıdır. Bununla birlikte çok nüshada e-posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir istikrar kurmak zorundasınız. Video pazarlama Video en tabütüvanlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Zevk ve etüt karınin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B müşteriları hem de B2C tüketicileri satın alım kararlarını videoteyp yardımıyla veriyor. Video pazarlama bellik farkındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve devirtürme oranlarını pozitifrır. Blog dâhilğine gömülü videolar, B2B ve B2C karınerik pazarlama stratejilerinin senelerdir köşe taşı konumunda. Video parsellemek, dâhilğinizi elan fazla insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube gibi üçüncü yüz sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai medya yayınlarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşhamur isteklendirme edin. Videolarınız kesik ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu ilgi çekici şekilde takdim etmek çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai medya, belirli bir nişangâh kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız destelantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi içtimai medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize bağlıdır. Facebook hala dünyanın en muhteşem içtimai medya platformudur. Twitter B2B müşteriları arasında hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın kabız döngüsünün er aşamalarında B2B müşteriları ile destelantı kurmak karınin harika bir önem. Her içtimai medya platformu farklı karınerik türlerine mevla olsa da tümü olabildiğince videoteyp/tören odaklıdır. Bu nedenle karınerik oluştururken bunları içtimai medya üzerinden kesinlikle gidermek istediğinizi her hengâm nazar önünde bulundurun ve buna için organizasyon mimarin. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği karınin, pazarlamacılar var olan her platformdan en hayır şekilde yararlanmak karınin sayısal pazarlama taktiklerini sakır sakır uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan fazla etken kullanıcıya mevla. Kısa mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin birlikte kesik ileti, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Yalnız içtimai medyada başüstüneğu gibi mesajlar kesik ve öz olursa müessir hale hasılat. Pazarlama ekipleri, ancak metanetli karıneren kesik ileti hizmetlerinden (SMS) yahut videoteyp ve gif karınerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân teşhisr. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece ilgi çekici olur, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlamlar. Fakat, dâhilğiniz nişangâh kitlenizin fakatç ve ilgi düzı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme karınin şayan sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, marifet görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metanetli mesajları, reklamlar, haber bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal defa kartları gibi karınerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm karıneriklerinizde tutarlı bir titrem ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi dâhilğini (ilhak sayfaları, bloglar vb.) optimize değer. Böylece, arama neticelerinda elan ali sıralarda ve elan pıtrak görülür, dâhilğinize gidiş geliş geriışı sağlamlanır. İyi SEO payanları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna bağlıdır. Web dâhilğinizde hayır aralıkştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan fazla sözcükten oluşan ifadeler) sarf etmek SEO’nuzu elan hayır hale getirir, gidiş geliş ve devirtürme konusunda elan ali payanlar sağlamlar. Mürtefi itibarlı üçüncü yüz sayfalardan organik bağlanaklar görmek da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri dâhilğinize yönlendirmenin bir vesair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belirli bir bağlanakya mevrut her tıklama karınin ödeme mimarilır. Taharri motorları ve çoğu içtimai medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin karınerik rahatışlarında sahnelenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), muhteşem hüküm yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Mukannen anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (metanetli) ve destelantı göstermesi karınin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, çoğunlukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla haberleşme kurduğu ilk değinti noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, tüm sayısal varlıkları tutarlı bellik çalışmasıyla teşhistabilir. Hatta web sitenizi arama motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme büyüklükını (elan fazla tıklama, kaydolma, vb.) pozitifrmalıdır.

dijital pazarlama

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.